2008. május 3., szombat

Ejj, azok a régi szép idők

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez hihetetlenül,de kimondhatatlanul nagyon de nagyon kurvára szar volt na jó ne síjá'le fasza volt
Üdvözlettel:
Balázs

U.i.: Hallod e Levente a nap lement-e?
Na csá!

placebo_domino írta...

Te utolsó véglény, te! Ha Leventének akarsz írni, eltévesztetted eggyel.
Te kis buzeráns.

Lábas Réka írta...

Üdv. Edvin Arnhelm. De rég hallottam, láttam ,írtam felőled. Hát mi a helyzet? Ez a kettő zene ,ami oldalt megy marha jó. Ki( k) az előadó( k)?

És még egy a végére: Szabad volna kérnem egy példányt a Hoppon maradt Tibi filmedből?

placebo_domino írta...

Hahó!
Már egy ideje fent van ez a "zene" itt oldalt, úgyhogy jó is, hogy mondod, hogy magyarázat kéne hozzá...
Egy haverommal csináltuk (hiufoto.blogspot.com), ő énekel, én játszom kierősítetlen (!) elektromos gitáron. Ezért BÉTA ugye. Majd még lesznek jobb minőségü dolgok is itt ilyen szempontból, meg saját számok, mivel ezek egyelőre Depeche Mode feldolgozások.
Nincs kedvem most új bejegyzést írni, úgyhogy itt árulnám el, hogy voltam képregényfeszten hétvégén, ahol rajzoltam is jópár dolgot végre, de még nem tudom feltölteni, mert gajra ment a szkennerem. De sebaj.
A filmről majd meinvipen.

(Reszkessetek: a Postaládaember készülődik!)

Lábas Réka írta...

Ez a zene rohadt jó akárminek is a feldolgozása. z elején, ahogy kezdődik a zenével, azt imádom. Tök jó.
Én nem tudtam a képregény fesztiválról, de majd egyszer én is elnézek. Szombaton terrarisztikai börzén voltam. Myvipen nem is vagy már meg az ismerőseim között.

lidi írta...

maga nem tyler, igaz?

Lábas Réka írta...

Takács Lídia?helllóóó! osztálytársak voltunk.

lidi írta...

ú tényleg azok voltunk. azthiszem a világ nem nagy

Lábas Réka írta...

jól hiszed. ti ismeritek egymást Edvinnel?

placebo_domino írta...

Itt mindenki ismer mindenkit, csak én nem ismerek senkit.

Lábas Réka írta...

akkor te nem vagy mindenki, és mi senkik vagyunk?

placebo_domino írta...

Nem is merek senkit ismerni.
Mint tudjuk.

Lábas Réka írta...

iwiwen is mersz ismerni engem, és annak idején myvipön is mertél. Mi történt?