2008. január 16., szerda

Nem nagyképűség ez?


Az a pár ember, aki idetéved, mindig megkérdi, hogy hogy rajzolom a cuccaimat. Most leírom egy képkockára lebontva, de nem mondom el többet.
  1. Először megrajzolom kézzel, copic-filccel. Bármennyire egyszerűnek vagy gagyinak tűnnek ezek a rajzok, kénytelen vagyok ceruzavázlatot készíteni, mert anélkül nem megy.
  2. Miután beszkenneltem, fotosoppal adok neki némi színt.
  3. Aztán a háttérnek is. Ezzel kész is.
  4. Ebben a negyedik verzióban még nincs egy képregényem sem, mert wacommal (lásd lentebb) dolgozni még nem nagyon tudok, de talán majd megpróbálok összehozni egy ilyet is (sőt). De egyelőre nem.

6 megjegyzés:

Lábas Réka írta...

Hát, az én rajzaim sokkal primitívebbek. Van valami fotoshopszerű programom, de nem tudom haszálni. Ígyhát marad a paint meg a szkennelés. Láthattad milyenek a képregényeim. Csúnyán vannak szkennelve. Árnyékosak, halvány ceruza kontúrúak, színtelenek. Ráadásul a szekknerem elromlott.. ..D

Lábas Réka írta...

szkennerem. elírtam. bocs.

Miklós Felvidéki írta...

Postaládamen rúlz, de sztem nem kellenek ilyen nájlonzacsis fényhatások a nőre, a tiszta színek jobban klappolnak ehhez a stilizált rajzhoz. Amúgy néhány figura sejteti, az alkotó fatpie iránti érdeklődését. vagy tévedek?

placebo_domino írta...

Fatpie? Mér', az hogy van?

Miklós Felvidéki írta...

http://www.fat-pie.com/

placebo_domino írta...

Ja igen. A salad fingersből tényleg ismerek párat.