2007. július 7., szombat

Izéke


Ez a cucc pont egy éves. Most találtam meg.

20 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon tetszenek a rajzaid.

placebo_domino írta...

Köszi, örülök, hogy olyan emberek is nézik ezeket, akiket nem ismerek.
Hogy jutottál az oldalra?

Névtelen írta...

Kurucz Mester mutatta.

Névtelen írta...

ismered a www.kreten.hu oldalt? vagy az újságot?

placebo_domino írta...

Régebben gyûjtöttem, de már nem. Az oldalt azért megnézem néha.

Névtelen írta...

nem küldöd be valamelyik képregényedett?

placebo_domino írta...

Minek?

Névtelen írta...

anyámnak megmutattam és ő kérdezte. (szánalmas magyarázat) bocsánat.

placebo_domino írta...

Édesanyád Kretént olvas? Csókoltatom.

Névtelen írta...

ja. régebben a Mad-et is megvette.
a Monty Python-t is ismered?

placebo_domino írta...

Hogyne. A Brájen életét már évek óta ígérgetik többen is, hogy kölcsön adják, mégsem láttam még. De a Gyalog-galopp előtt le a kalappal.

Névtelen írta...

A Brian életét még nem is láttad?
Hé ha tudnám lemásolnám a dvd-t, és mittoménhogy odaadnám. izé, reméljük ezt nem látják a nemtudom hogyan beépült rendőrök vagy valami. vagy Magyarországon nincs ilyen (még) ? Áhh, üldözési mániám van ,bocs. és skizofrén hajlamaim. Na izé, majd töröldd ki a hozzászólásaimat, mert elijesztem a látogatókat.

placebo_domino írta...

Hejj, ha lehet, keress már meg myvipen vagy iwiwen. Ez utóbbit amúgy a Magyar Nemzetbiztonsági Hivatal üzemelteti, már ha van ilyen (állítólag).

placebo_domino írta...

Azért jók itt a hozzászólások közti tíz percek.

Névtelen írta...

izé, Takács Máté a neved, asszem. Rubikcube oldalán olvastam. sok Takács Máté lehet, keress meg te inkább. Ráthonyi Réka vagyok. és izé, lusta is. bocs.

placebo_domino írta...

Budapest?

Névtelen írta...

ja. megtaláltalak myvip-en. nincs is sok Takács Máté. csak 3 oldalnyi.

placebo_domino írta...

Most már nem bírom tovább. Megyek aludni.

Névtelen írta...

ok, én még megfogom nézni a buzi sorozatomat. meg még bekéne fognom a patkányomat is. jó éjt.

Névtelen írta...

na izé, akkor mi legyen a Brian életével?